jobb

Sådär ja 1 natt gjord, 5 återstår.
Vinterdäcken är på och räkningarna betalda och det känns riktigt skönt.

Neo blev riktigt glad att få se mig i uniform, har tagit det väldigt lugnt med honom pga kloskadan så han var lite rastlös
igår på dagen.
Har gått en hel del i natt och imorse var han heldäckad, han sov djupare än mig.

När jag vaknade upptäckte jag att i min bakgrundsbild på mobilen var det pumpor som for omkring på skärmen....
Det är ju Haloween idag!!!



                       Ha en skrämmande trevlig Haloweeeeeeeen

Kommentarer
Postat av: Daya

Är inte halloween den 1.a november!?

Hls Daya

2008-10-31 @ 21:17:16
Postat av: svar från Madde

Holloween infaller alltid 31okt.



Alla helgonens dag infaller alltid på en lördag mellan 31okt och 6nov.

2008-11-01 @ 06:34:42
Postat av: Dayana

Ookiii tack tack!



Tips på hur man får Ida att veta vad G vill att hon ska göra på vittringen. Vad vittringen betyder. Madde du har alltid bra tips!

2008-11-01 @ 17:22:27
Postat av: Dayan o Lex

Frågade dig på tips, inte Mona.Hls Dayana

2008-11-03 @ 14:06:41
Postat av: Helen & Maxa

En stor gul gummiboll med ben är mycket roligare än skyddsärmen tycker Maxa:) Nu gäller det bara att få balans på momentet:)

2008-11-03 @ 18:31:58
URL: http://home.swipnet.se/malle
Postat av: Nanas matte

Oj oj. Tack för utnämningen. Men oj oj, vilken press det blev nu :)



Ska försöka göra mitt bästa. En rosa dator är alltid välkommen.

2008-11-03 @ 23:17:08
URL: http://tottefelixsune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0