eländes elände

min bil har blivit stulen igår kväll vid 23.30
har inte hört polisens rapportering då dem ringde pappa som är bilens ägare
hundburen är borta??
det konstiga är att såsom jag har uppfattat det av mor och far så upptäcktes dem  körandes
precis i området där bilen stod parkerad. När försvann då hundburen?
har letat runt i området utan resultat

Kan utan att blinka meddela att dem skyldiga till denna illgärning kan var glada att jag inte kom på dem, den saken är säker! Tror inte att Neo hade gått med på att dem kommit undan med Bettan i första taget.

Får hämta bilen i Södertälje på Måndag
undra hur Bettan mår?
hon kanske tror att hon är häktad och misstänkt

Har ändrat uppfattning i frågan svanskupering
2 olyckor har hänt på en kväll med Neos svans
rödvin över hela vardagsrumsbordet och mattan
samt vält en ljushållare som stod på golvet (oeldade, som tur var)
svansar är bara jäklar mig ivägen

vilken tur att jag fortfarande är berusad på vin,kanske man ska ta sig en återställare....ska ju inte köra nån jävla bil i alla fall.

Nämen vet nån va, jämmer och elände!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0