nya jobbet

Första natten på jobbet avlöpte väl.
Inatt får Bea följa med och få lite läro, så hon kan guida mig runt när mitt minne sviker ;=)
Makrillen stannar hemma med mamma och pappa.
Idag var det stora protester att vara i hundgården när jag sov, två gånger satte sig Neo utanför dörren och gnydde tills jag vaknade till och släppte in honom, då kröp han nöjt under sängen och slumra.
Min sömn idag har väl inte varit så där jätte djup och sammanhängande, ögonen svider.
Dock gjorde en varm dusch sitt till, så nu känner jag mig lite fräschare.

Igår gick jag en långprommis med hundarna, det var riktigt skönt. Tror att hundarna behövde en dags vila från träning. Körde dock lite vittringsapportering med Neo innan jag åkte till jobbet, riktigt roligt faktiskt, han koppla rätt snart vad det gick ut på.


Nu ska jag ta och förbereda mig lite innan jobbet....


Kommentarer
Postat av: Helen

He he, förstår hur du känner det. Mina ögon svider just nu:)

2008-05-23 @ 13:45:41
URL: http://home.swipnet.se/malle
Postat av: Elin

Äntligen lite internet :D.. vårt bredband har legat nere sen före helgen (är i skolan nu). Hoppas ni får göra L-testet snart!! :D kramar

2008-05-27 @ 08:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0