det är över nu

Nu är sista natten avklarad.
Oj sicken natt sen då!
Lite kort sammanfattat:
*Blåljus till höger och vänster, man fick verkligen kolla innan man körde ut i korsningar, då dem hade tungfoten på gaspedalen.
*SBT stod still på motorväg, stannade och frågade vad som hade hänt....fick till svar att han stannade då ett lastbilshjul hade kommit farandes mot hans bil...dock hade inte chaffören märkt något och är väl fortfarande på fri fot väg någonstans norrut.
*Cikus skott körde flyttlass mellan Stallarholmen och Grödinge??!! Säger inget mer om detta än SUCK!!!
*Lura ut en UV på mitt objekt...glömde slå in position *ops*
*En snorunge stod 5m från påfyllningspumparna på bensinmack och rökte...Madde surnade till *grrr*
*En trevlig fika blev det med en blivande kollega, mkt trevligt! Crossianten och vaniljbullen med kaffelatte kittla störtskönt i kistan.

Nu är det över i alla fall.
Jag är en erfarenhet rikare.
Har lärt mig mkt om larm och innerronder vilket har varit roligt, så det har absolut inte varit bortkastad tid,
men det är skönt att det är över då jag inte trivdes.

Kommentarer
Postat av: Elin

Skönt att den sista natten är gjord :)... hoppas det blir kanon på sec. Kramar

2008-05-01 @ 23:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0