stillasittande hobbies

Måndag idag.
Har inte varit så flitig på att blogga.
Detta beror inte på att jag har haft fullt upp som det brukar va.
Har helt enkelt inte så mycket hundträning att blogga om.

Åkte hem till mina förälldrar i Fredags.

Har ni hört någongång på nyheter om lik som legat flera dagar innan någon hittar det.
Man tänker direkt; hmm...va tråkigt...den personen kan inte varit vidare älskad.
Men om man tänker efter...det räcker med att bo 40 mil från sitt sociala skyddsnät utan sambo
så är det inte ett otänkbart scenario.

När man är sjukskriven får man tid att tänka på en massa dumma saker.
Det var dels detta som gjorde att jag inte ville sitta kvar i lägenheten i två veckor till.
Dels att det är så mycket enklare med hundarna när man bor på landet och bara kan öppna dörren så är rastningen i princip löst.

Läget me fötterna då?
Jodå dem sitter kvar.
Tyvärr inga framsteg.
Trots att jag belastar dem ca en tiondel av vad jag brukar.
 Den 14:e mars ska jag till Ortoped.
Jag hoppas verkligen att han kan hjälpa mig till en lösning!


Har beställt  foton från Extrafilm som kommer i veckan.

Så fort dem kommer ska jag sätta mig med Scrapbooking...ni kan aldrig ana vad temat blir ;=)

Lägger ut bilder vartefter jag blir klar med sidorna.


Ingen har väl undgått bokrean?!

Inte jag heller...

Mitt boktips blir en lite annurlunda men mycket bra bok som heter "Glitterspray och andra Gyllenbergare".
Boken är indelad i 100 moderna vandringssägner.
Kanske några historier som för mig är lite extrema, kan sätta griller i huvudet hos vissa...men väldigt lättläst och underhållande.
Det som är extra intressant är att författaren efter varje historia rotar i ursprung och liknande historier som troligen
har uppkommit ur varandra.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0