ARG SOM ETT BI!!!

J*vla förbannade Vägverket och Regeringen!!!!!!!!!!!!!
I ju med att bilen inte är min utan står på min pappa så måste han sköta betalningen, vilket inte har gjorts
då han naturligtvis glömt av detta eftersom han själv inte kör bilen.
Till saken:
Dem jävlarna har skickat ut faktura på 15kr i avgift+förseningsdebitering på 70kr per faktura.
Inte nog på pålägget på 500% så har dem valt att skicka en faktura för varje tullavgift.

Till att börja med så är bara redan ut ur stan som är avgiftsbelagd, vilket innebär att jag får betala för att köra ut ur stan men inte in??? Är inte tanken med skatten att få folk att köra mindre I STAN???
För det andra: om jag ska sitta och åka till ett ombud för att betala varje tullavgift så innebär det en rejäl omväg...är inte det miljöbov om något??
När jag pratar med idioten på Vägverket så hänvisar han mig till Internet.
Det är då j*vlar mig ingen självklar grej att man ska ha internet för att man kör bil genom tullen, nu får dem ge sig!!!

Fyf*n vad det ska tjänas pengar på oss stackars skattebetalare.

Kommentarer
Postat av: marie å ayla

Oj vilken arg blogg det var idag :-/

Men jag håller med, var tar alla pengar vägen? Även om man har internet är det inte säkert att det funkar heller, vi var utan i 3 veckor innan det kom en reparatör. Det är stora krav på oss människor idag.

Vad sägs om att träna lite hund nästa vecka? Behöver all hjälp jag kan få just nu. Vi fick efteranmäla på belgar-tävlingen :-)

Hoppas du blir frisk och glad snart :-) pussa Neo från oss

2008-06-27 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0