om parken ZOOoooo

.Förra Söndagen var jag, mr I och min systerdotter Sabine på Parken ZOOooo i Etuna.
Lärde mig lite om att gå med barn på Parken ZOOooo.....
Regelnr.
1 Utfodra barnet innan besöket
2 Öka takten förbi glassätande människor
3 Spring allt du orkar förbi karussellerna (som man tyvärr måste passera för att komma in på Zoo)
4 Gå direkt till höger i djurparken så kommer du strax till getterna som barnen får klappa så är tjatet om karusellenrna
    borta för en stund.
5 Ta med dig någon som inte är rädd för Boaormar (man vill ju inte lära barnen sin egen fobi)
6 Ha en bra bok i baksätet som barnet kan läsa på vägen hem (förslagsvis motormännens kartbok över Sverige)

Vad svarar man på det?
Här är en samling av frågor vi fick som krävde ett bra svar:

-Jag vill leka i lekparken (på hamburgerrestaurangen)
-Då hinner alla djur på Zoo gå och lägga sig

-Jag vill åka karusell
-Ingen kommentar....spring till getterna!

-Jag vill ha sån glass
- Det är ingen glass, det är en sockervadd....det fastnar på kläderna och i håret!

-Jag vill åka mer karusell!
-Vi måste skynda oss hem till mamma och berätta om alla  djuren....Sabine vad har vi sett för djur idag?

 



 Vem är mest lik fantomen?
                          
Avslutar med bilden på mig och Sabine som åker Ruchbana wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeee vad det går =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud, vad roligt det såg ut! Ni måste ju ha haft en toppendag! :)

Jag måste tillägga att du var nog den bästa Fantomen som stuckit huvudet i ett hål. Underbart med sådanna foton.. :)

Kram.

2008-06-27 @ 11:53:27
URL: http://minimum.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0