snabbbuppdatering

Betalt mina räkningar, skitjobb...men nån måste ju göra det och Neo verkar inte vara så haj på just den
delen av våra hushållssysslor.

Jag och makrillen jobbar för fullt, 2nätter kvar, sen är det 5dagar helt oplanerad ledighet...ska bli såååååååå sköönt!

Köpt två stycken böcker.
Kunde inte låta bli att köpa hundbibeln "Lydnadsträning i teori och praktik" till slut trots priset 531 kronor.
Köpte även en ohundlig bok som heter "bitterfittan"...passar mig bra ;=)

Metallapporteringen har varit ett stort problem med gripandet men det verkar som jag hittat en lösning....
Konkurans (trodde inte han överhuvudtaget hade nån).
Han svarar jätte fint med full fart, snabbt gripande och full fart tillbaka =)

Dem snea sättandena har blivit bättre, inte helt botade men en bit på väg!

Körde ett spår i morse, innan fösta pinnen var han inte så motiverad men sedan blev det bättre.
Märks att man måste underhålla det och köra ofta för att han ska känna sig säker och tillmods.

Fick bra tips om sökträning man kan göra på egen hand; dels skallmarkeringsövning och dels tomslag.
Funkade jätte bra på lillemannen.

På Onsdag ska jag sätta mig och skriva pm för lydnadslägret i september.
Tror det kommer bli  jätte skoj!

Ta det lugnt i sol och värme =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Japp, det löser sej nog på nå vis.. Jag får väl nöja mej med att vara nummer två tills vidare.. :)



Gud vad skönt med några dagar ledigt! Jag har sista semesterdagen idag.. :( Fattar inte vart semestern tog vägen?! Så nu är det bara att packa jobbväskan och sätta sej på mopeden kl.7:30 imorgonbitti..



Hoppas att du får en skönt ledighet! Om du har tråkigt kan du ju slå en pling.. Kram.

2008-07-29 @ 19:01:38
URL: http://minimum.webblogg.se/
Postat av: Elin

5 dggr - vilket lyx. :D Kul att du tyckte hemsidan blev fin.. kramar

2008-07-29 @ 19:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0