vi vill ha sommar och sol!

En ljummen vind
havslukten
Solen som värmer
blomdoft
Bada
Sola
Smaken av en kall öl eller en Frappe att svalka sig med
Färska exotiska frukter och vattenmelon
Allsång på skansen
Gyllena tider
Frlufsteater
Skogsstamp =)
Lätta kläder
Barfota
Cykla
Picknick
Äta på ute servering
Utflykter
Glass
Semester
Solglasögon

Åh va jag längtar...man bli i alla fall lite glad när man sitter och tänker på vad som är sommar.
Vad betyder sommar för dig??
Vi är inne i den värsta, fattigaste, mörkaste (december tänder man i alla fall ljus) depressiva månaden på året.
Nu ska vi sprida glädje och längtan i min blogg så vi inte aldeles deppar ihop!!
Hjälp till allihopa att dela med er av ert sommarminne, eller kanske ett riktigt sommarkort, skicka det i så fall till
[email protected] så publicerar jag det i bloggen.

Här kommer mina sommarbildminnen:


Syrrans bidrag:

(min systerdotter Sabine)

Josefin´s och Yenna´s bidrag:
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0