freestyle i vardagsrummet

I detta tråkiga väder är det väldigt  bra med "inomhus-fix".
Man går långpromenader ute och sen tränar man inomhus-fix i vardagsrummet.
Med Neo kör jag på med lite:

Slalom- går jätte bra

Åttan- svårt att få upp nån fart på ett vardagsrumsgolv men annars bra, taighta svängar

Genom, då går vi- inget vedertaget komando...innebär att Neo går mellan mina ben (kan inte förklara det utan att det inte får fantasin att skena iväg ;)

Kryp- Kan bli en aningen hög på armbågarna men det är bara att dämpa farten lite

Åka ryggsäck- Super!!!! Har kommit så långt att han kan hänga i ca 30 sek medan jag reser mig sakta uppåt

Bea körde jag:

Kryp- Hon börjar fatta galoppen! hon förstår nu att det är fotpostion som gäller även i krypet därmed får jag också bort det sneda krypet =)

Genom, då går vi- funkar jätte bra även i stegförfl.

Åttan- rätt taight hon med

Slalom- hihi...hinner inte sätta ner benen, hon är så snabb =)

Pang- hon lägger sig ner men man måste ge dk för att hon ska lägga sig pladask...men hon e sån godisgris så det kommer ge sig, hon vill ha sin godis snabbt vilket innebär att hon brukar vilja gå händelserna i förväg


Ska lära Neo att hoppa hopprep...har bara inte kommit fram till om han ska stå på två ben eller alla fyra...vilket är enklast? Visst det ser ju kanske coolare ut om han hoppar på två ben, men han är så duktig på två ben så det blir lite lätt för många moment på två ben.

Lite inspiration:

Kommentarer
Postat av: Tessan

Shit va häftig film...-
Kul att träningen går så bra..Kram

2008-01-06 @ 19:09:03
URL: http://nogg.se/bcleo
Postat av: Daya& Gänget

Hej!
Idag ska vi ner till klubben och köra slalom och lite framåtsändande till tunnel och däcket :D ska bli kul =) Vi är annars väldigt uttåkad, ska köra lite inomhus trix senare.
Kram!!

2008-01-07 @ 13:13:14
URL: http://cpzona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0