läkare...ett konstigt folk!

I Fredags var jag på Vårdcentralen för hälsporren.
Läkaren ansåg att jag behövde en sjukskrivning på 14dagar.
Han hade bråtom, skulle precis ha lunch och det var han väldigt tydlig med att tala om.
Sjukintyget skulle skickas hem.
Intyget har fortfarande inte kommit??!!
Ringde dit idag och fick svaret; dem anteckningarna har inte ens skrivits ut.
Jag blir tokig!!
Är så trött på denna vårdcentral, alltid är det massa idioter som knappt förstår vad man säger.
Dem är tykna, otrevliga och ohjälpsamma.

Tisdag den 25mars jobbar jag min sista natt på mitt nuvarande arbete.
Det jag kommer att sakna är mina genomgoa arbetskamrater.
Så mycket som dem har fört mig framåt!
Nu är det dags att ta nästa steg i trappan.
Ska bli spännande att få lite nya utmaningar, tror mitt nya arbete har mycket att ge.
Hoppas jag får vara Madelene och inte bara en jobbig siffra.

Nu på morgonen var första gången jag går en riktig promenad med mina hundar på över en vecka. Ingen långpromenad men det kändes riktigt värdefullt ändå.
Det ilar i vänster häl när jag sätter ner den men det gör inte ohållbart ont i alla fall.
Vågar i alla fall börja hoppas på att jag kan jobba om en vecka =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad synd att du skulle göra illa dej. Och fötterna är nog det värsta man göra illa. Man behöver dom varje dag, hela tiden.. Hoppas att det börjar kännas bättre snart! *krya-på-dej-kram*

2008-02-27 @ 12:06:03
URL: http://minimum.webblogg.se
Postat av: Dayana och Lexus

Hej!!
Man märker att du är hemma och ugglar ,-) många blogg-inlägg 'skratt' ska du börja jobba dagtid nu, har jag förstått det rätt??

Hur är det med fötterna?

Ha det nu ska jag sooooooooooooova.

2008-02-28 @ 21:58:37
URL: http://cpzona..blogspot.com
Postat av: Jenny

Men du kan ju inte flytta när jag flyttar ner! ;)

Lycka till med foten, hoppas den läker fint.

2008-02-29 @ 15:13:48
URL: http://www.balleronn.se
Postat av: Jenny

Nä, ingen påsksmäll för vår del. Har packa, städa, flytta och allt blä. Vi flyttar ner i slutet på mars hade vi tänkt :)

2008-03-02 @ 23:43:54
URL: http://www.balleronn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0