helgens planer

Igår  var jag och Malin och spårade.
Malin var super gullig och la ut ett långt spår till Neo =)
Han fixa spåret jätte fint! men var slarvig med apporterna, måste belöna dem lite extra får inte slarva med det!

Bea fick ett uppletande i en 4m bred korridor i svår terräng.
Hon klara det jätte fint, startskall men hon höll ihop och kom in med alla 5 föremålen.
Fint nosarbete och bra med svår terräng så hon inte kunde sätta på turbomotorn i benen.

Idag blev det en 2h promenad i Vättlefjäll.
Tro det eller ej men det var solsken =)
Tog bild med mobilen på vovvarna...ska se om jag kan få in det vid senare tillfälle.

Neos sår på läppen läker fint.
Han kliar sig inte eller är irriterad, inga överdrivna slickningar heller.

I helgen är det stora planer...
Fredag: sök
Lördag:heldag spår
Söndag: Skydd på Stormvallen
Någon dag tänkte jag klämma in att gå på hundcafé och eventuellt något biobesök eller så

Kommentarer
Postat av: Elin

Trist när folk inte kan hålla tyst :s..

Men roligt att spåret går så bra nu! :D Och nu ses vi snart för sök, det ska bli kul det med.

kram kram

2008-02-08 @ 08:56:28
Postat av: Dayana och Lexus

Hellooo!
Har inte haft mobilen på mig och i fredags låg jag dålig med mobilen i jackfickan, jag lät d ringa. sorry. Har haft en hel del att tänka på denna helg. Hur gick det!? Gick du svar från You-know-what!?

Det låter som ett roligt gäng du hittat i Göteborg med träningskompisar. *avis* vill börja köra sök med Lexus, ge mig lite tips på hur jag ska börja och vad söket går ut på :)

Kram!!!

2008-02-10 @ 17:18:25
URL: http://cpzona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0