passvända över

Ännu en jobbvända över och nu väntar 5 lediga dagar.

Har tränat en del på kryp, framförgående som ser riktigt trevligt ut, måtte han bara göra så på tävling så har vi vår 10a
i två moment iaf ;=)
Budföringen testade jag på en  kollega här om natten, det brände i mallehjärnan så han sprang förbi och gapade. Men med lite go hjälp från min kollega Sandra så såg det prydlligt ut =)

Spåret har vi inte hunnit med någonting.

Ska iväg och köra skydd idag och lydnad imorn (träningstävling).
Kör lite spår imorn förmiddag tänkte jag.

Var på SM lördag kväll och Söndag.
Hejjade såklart på mina goda vänner Elin och Nixa.
Det gick jätte bra, ingen placering eller så men att ta sig igenom dem två
dagarna med huvudet kallt vara en kanonprestering och uppvärmning inför nästa år.

Skyddet då....
DET VAR EN MALLE SOM VANN!!
kunde inte låta bli att ändå få skriva så.
Det var riktigt kul att få se ekipagen, många snygga moment.
Nu vet man lite vart man ska sikta.
Blev väldigt inspirerad av  3e pristagarna Ralf & Ullhedens Harry som jag tycker hade det där lilla extra,
fokuserad, balanserad och med klös i!
Riktigt kul att få se mamma Rysa också som jag tyckte var jämn och fin under hela pogrammet, det såg balanserat ut!
Har filmat lite så jag ska sätta mig vid tillfälle och njuta i repris.


Kommentarer
Postat av: Frida

Tjaba!

Alltid kul att läsa om era träningspass, ska skärpa till mig nu när jag bara har mig själv och mitt att tänka på...

Bor numera i Granö, där jag jobbar, siktar på Stora Stockholm, ses vi där?



Kram F

2008-08-27 @ 21:35:43
URL: http://hamunaptras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0