stugan är klar =)

Min kära far har legat i som sjutton i helgen så nu är min lillstuga klar.
Jätte fint blev det med vitt tak och beiga vägger med kiniska tecken på.
Idag blir det lite shopping på IKEA, listan ser ut som följer:
1 träpersienne
1 pedistal till min blomma som överlevt i snart ett år, den måste nästan få lite extra växtnäring på födelsedagen bra för att tacka att den överlevt mer än 2veckor vilket är mitt gamla rekord.
3 miniblommor till den lilla fönsterbrädan
1 blå gardin till fönstret som matchar
4 kudfodral till prydnadskuddarna
sen blir det alltid massor av grejor man inte tänkt att köpa som hamnar i korgen ändå.

Var på Snäs bk i lördags och kollade lite på Km:et och skyddslägret, alltid skoj att se hundar i arbete.
Fick förfrågan att figga den 27april, då ska jag för första gången A-figga.
Det är 8stycken springer spaniel...det kan bli spännande, aldrig sätt dem på mh men jag har en känsla av att jag kommer få gensvar på avståndsleken och det är roligt!

Har kört lite mer saccovagn, godissök och spår.
Jisses vad nosen går i ett på Neo i godissöket, tror att det kan ge en rejäl sjuts för spårarbetet också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0