spårkungen Neo ;)

Neo tog spåret!
20timmars liggtid
ca 500m
varierad terräng;äng,skog, berg
5apporter+slut
Det tog 20m så hade han fått fäste ordentligt på ängsmark,
tog första vinkeln jätte fint ochin i en skogsdunge på en bergshäll där han blev jätte glad över första pinnen.
Spåret forsatte ut på äng där pinne nr 2 hittades, förbi några träd, vinkel vänster ut under elstängsel (som inte var på) in i skogen, hittade pinne 3, fick ett spårtapp, hitta tillbaka, klev rakt över pinne 4, snurra lite i vinkel till höger som ledde ut till ängen, där vilade vi lite (hade tyvärr glömt vattenflaskan, det var varmare ute än vad jag trodde),
forsatte på ängen, hade lite dåligt fäste till en början på det korta gräset, det blåste en del, ut genom hage på en raksträcka som han spåra jätte fint, hitta pinne nr 5, forsatte på äng en bit som övergick i mossigt berg med ett och annat träd på, fick sitt andra tapp, hitta på igen och hittade slutet nedanför berget.

Jag ska vara ärlig och säga att jag på vägen till spåret försökte övertyga mig själv om att tro att han skulle klara spåret. Var mycket tveksam, men man ska inte vara rädd att prova!!
Går det inte så går det inte, man kan ju bryta när som och lägga ett motivationsspår på 100m efteråt med gotta i sluet.
Vilket fall så är jag jätte stolt över min mallefjant!!

Bea har knappt varit utan för dörren idag, fick tvinga henne ut på eftermiddagen och kissa.
Hon skrapade upp båda framtassarna när vi körde saccovagn igår, samma ställe på vardera tass...ser ut som hon har snedbelastat....så här ser det ut:
image271

det rödmarkerade området är det som är uppskrapat dock ingen blödning.
Vad tror ni...snedbelastning?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hello! På tal om ålder, så finns det mycket som kommer med att bli gammal man förväntas att ta mer ansvar och "bli vuxen". Men skam den som ger sig:)! Jag vägrar!! Jag tänker fortsätta vara precis lika slarvig som jag är nu och fortsätta med att alltid vara sen:)! Ha en skön dag och Godnatt:)!

2008-04-29 @ 07:22:26
URL: http://www.bolteus.se
Postat av: Elin

DUKTIG msallefjant!! :D Imponerande... tack för vårt roliga "brytsamtal" igår haha. Det behövde jag. kramar

2008-04-29 @ 08:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0