sooooool

image264
Solskenpromenad i Abrahamsberg

Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad stor och maskulin han har blivit! Hjälp.. Er skulle man inte vilja möta i en mörk gränd - eller jo, det hade varit skitkul! :)

..och Storöra, vem vill inte krama ihjäl henne!? :D

Superfin bild! Kram.

2008-04-23 @ 18:55:02
URL: http://minimum.webblogg.se
Postat av: Daya

Hallååå!
Hoppas du fick tjänsten!
Vilken fin bild på vovvarna.
Objektet hemma är NÄSTAN klart.

Nu ska jag cykla till skolan. KRAM!

2008-04-24 @ 08:35:22
Postat av: Elin

Hej bruden.. fin bild på barnen :D. Hoppas verkligen du får jobbet! Jag ska hålla alla tummar och tår för det.. kramar

2008-04-25 @ 21:48:00
Postat av: Nanas matte

Totte (storebror till våra söta N-hundar), självbelönade sig också med min arm. Ont som faan :)

Lösning på problemet blev att lägga en boll utanför plan. När jag ville belöna killen (innan han satt i min arm) sa jag varsegod och så fick han leka med bollen. Testa den. Det kanske funkar :)

Fin bild på vovvarna föresten. Och oj vad mörk Neo är jämfört med Nana!

2008-04-28 @ 11:21:57
URL: http://tottefelixsune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0