man skulle kunna tro....

att jag slutat träna, men så är inte fallet.
I Lördags körde jag vattenapportering med inspiration från ett gäng retrivermäniskor+superLexus.
Körde lite lydnad också, Neo gjorde en inkallning med ställande...med ett kanonställande!!
Läggande under gång håller i sig också =)
Bea börjar fatta bakdelskontrollen under krypet.

Igår figgade jag för 9 springer spaniel.
Tråkigt att säga men jag förväntade mig mer av den rasen än rädda små harar.
Ingen kom fram till mig på avståndsleken.
Dem flesta var ganska reserverade mot nytt folk.
Hoppas nästa mh jag A-figgar på blir lite hundar med krut i, så man får lite självförtroende när man springer som linus på linjen och ropar "jag lovar att jag är rolig, kom och lek med mig" ....9 hunden lät jag nog som en nyskild desperat medålderskvinna "varför vill ingen ha MIG"

På kvällen körde jag saccovagn med vovvarna i en timme.
Testade för första gången att köra riktigt "offroad" på en stig i skogen.
Jäklar min saccovagn är verkligen terränggående, jag är mäkta imponerad!!!

La ett spår vid 17 tiden men orken tog slut igår så det har legat hela natten,ska testa vad Neo säger om det.

Åter igen...jag saknar mina träningskompisar i Göteborg!
Det är såååååååååå tråkigt att träna själv =(

Till sist men inte minst....
Jag fick jobbet!!!
Ingen är så glad som jag...kanske mamma då som kände lite oro över att dem skulle få försörja mig *asg*
Imorn ska jag upp till hundfältet och kolla lite vad Neo går för.
_________________________________________________________________________________________

image265
Livet är härligt som pensionär när man får ligga i gräset och tugga ben

image266
Visst e jag snygg!!

image267
Roligaste minen vinner!!

                                                   ----------------------------------------------------------------
                                                               Första vårdoppet

image268
Wihooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

image269
Neo hinner inte upp förns han skakar sig

image270
Full fart

Kommentarer
Postat av: Helen

Grattis igen till jobbet! Härligt! Ja, det var en rolig min:) Hon ser helmysko ut ju;) Synd att det är så långt mellan Haninge och Strängnäs; jag skulle gärna vilja träna ihop. Men vi ses ju i alla fall på tisdag. Kram kram

2008-04-28 @ 11:52:45
URL: http://home.swipnet.se/malle
Postat av: Lina

Grattis till jobbet! :D
Gud, vad avundsjuk jag (och Leija) blir av badbilderna.. Hon skulle mer än gärna hoppa i plurret, men det är lite för krampaktigt i vattnet ännu.. *brrrr*
Du är alltid välkomen upp till Umeå för en liten bit fransk chokladtårta och träning på lerig åker! He´e´ba´å ring´.. ;)

2008-04-28 @ 18:08:00
URL: http://minimum.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0