byte av mobil


Har hittat en mobil jag tycker om...visst är den vacker =)

image226
Tycker den speglar mitt inre med känslan för natur, lång samtalstid (7h), och det nordiska ljuset som bor i den.
Tror vi kommer bli goda vänner!



Hör nog mer till vanligheten sedan flytten till storstan att det kommer lösspringande hundar imot mig och mina två 4fotingar.
Denna gång var det en cairnterrier, ägaren stod 25m bort och orkade inte masa sig fram och ta hunden som stod 4m från mina och gaffla. Det hela sluta med att jag fick lägga mina hundar plats, gå fram och ta cairnterriern i snöret han hade fäst i halsbandet och leda hunden till husse. Samtidigt kommer folk gåendes på vägen som dels chockades av mina "farliga" hundar som ligger på vägen och dels att dem faktiskt ligger kvar när jag går fram till en annan hund.
Ett ända tumult men tack vare tilliten från mina hundar (trots de två hundar som flygit på Bea under förra veckan utan att jag kunde direkt skydda henne ) så löste det sig som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Lina B.

Vilka duktiga vovvisar du har! Leija brukar svara på "stanna", men om jag sedan råkar prata med den andra ägaren (eller bara säga nåt ord) så tror hon att det är okej och kommer flygande.. *imponerad*

2007-10-11 @ 15:26:36
URL: http://minimum.webblogg.se
Postat av: Lina B.

*ler* Mobilen var jättefin! :) Absolut ett bevis på din naturkänsla.. Önskar att jag hade en själv.. :P

2007-10-11 @ 22:56:12
URL: http://minimum.webblogg.se
Postat av: Elin

Ja den var fin :)... Ja det var duktig av dina vovvar.
Nixa hade nog kommit farande och försökt lekt med hunden haha.. kramar

2007-10-12 @ 12:11:50
Postat av: Daya o Lex

IMPONERANDE!!!!
Lex ger mig "Och du tror att Jag ska klara av det Neo och Bea gjorde...ptjs...Dream on!"- blicken. *skratt*
Idag ska vi till härliga Stockholm!
KRAM
(miss you!)

2007-10-12 @ 13:33:26
URL: http://cpzona.blogspot.com
Postat av: Lina B.

Men va fasen Madde! Har du slutat kolla mejlen? Skickade ett till dej för flera veckor sen och väntar fortfarande på svar! *lite sur* Behöver ju lite hundhjälp.. Kram.

2007-10-15 @ 21:19:49
URL: http://minimum.webblogg.se
Postat av: Daya o Lex

Hur är det med förkyldingen??
R vart sugen på en mobil och det var en T något typ som din men med runda knappsatser. Ser frän ut men ingen mobil jag skulle vilja ha.

Nu ska vi ut och fota och apportera lite :D
Ha en trevlig fortsatt dag.

2007-10-16 @ 13:05:37
URL: http://cpzona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0