ufrugguhugg

Gårdagen gick i ilskans tecken.
Allt gick åt skogen!

Läkaren var slut i huvudet, ville inte skriva ut mina atsma mediciner.
Banken var FÖR låååååååååååååååååååååångsam, 40min väntetid för 1minuts ärende.
Kom en rottisblandning rusande mot mina hundar och jag hann inte skydda dem, jävla förbannade hundägare, står bara brevid och kollar på. Som tur var hunden snäll och bara stod och kolla.
Internet strula så när jag hade beklagat dagen i ett långt blogginlägg raderades allt.
Tjänstemobilen hade inte laddat som den skulle.
INGEN från mitt pass jobbade, kände mig helt lonly ju.

 Mormor opererades och det gick bra iaf.
Nu väntar vi på svar vilket kommer avgöra om hon ska få efterbeh. eller inte...jag håller alla tummar och tår!!

Imorse hade jag och en kollega lite hundträning i ett garage, det var jätte kul.
Jag hoppas att det snart kommer någon mer hundförare på hissingen så man kan träna lite tillsammans.

Nu ska jag gå ut med hundarna och sedan steka pannkakor.

Avslutar med en bild på mina siamesiska tvillingar
image231
Peace out


Kommentarer
Postat av: Elin, Ozzy & Nixa

Läskig bild haha..

2007-11-02 @ 09:44:32
Postat av: Malin

Hade också jätteångest när jag fyllde 25 haha Grusgropen ligger i Gråbo, rätt långt att åka tyvärr. Annars hade jag vart där oftare...

2007-11-02 @ 22:38:27
URL: http://bruksras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0