plötsligt så händer det!

Idag kom han äntligen in!
Stod i telefon
han hade handlat och var på väg ut
kollade åt höger där jag stod och hälsade varpå han gick in med kassarna i dörren

jäkla skit att jag stod i telefon, jag som planerat att jag skulle fråga om vi kunde ta en fika någon dag, han är nästan värd att bli bjuden efter mitt snorkiga beteende förra gången.
Jag sumpade chansen, jag hoppas inte att det tar en månad till innan jag ser honom igen.

Skönt att veta att man fortfarande är attraktiv på köttmarknaden i alla fall ;=)

Kommentarer
Postat av: Lina

Men vad är det jag har missat nu?! Vem är denna hunk?
Nästa gång får du kasta dej fram och fråga ut honom, med eller utan telefon.. :)

2007-11-14 @ 13:17:43
URL: http://minimum.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0