Madde har köpt herrjeans

Var iväg för att hitta mig ett par jeans...
himla tråkigt att modeindustrin gynnar förargelseväckande beteende!
Damjeansen går inte över arslet så man ser halva härligheten...groooooooooooooose!
Det är väl själva F*N´s H*LVETE att man inte kan hitta sig ett par sjysta jeans.
Sedan kom jag på idéen att gå över på herravdelningen och hittade ett par assnygga jeans, lite baggiga men precis sådär lagom och satt jätte fint över låren.
En snygg topp till det så är det klart sen ;)

Idag kommer min kära far ner till Göteborg.
Bilen han och chefen kör är en jeep med blankslitna sommardäck och släp till det och dessutom kör dem som dårar men dem har hittils tagit sig genom några rödljusen och klarat bromsningen (utan marginal visserligen) så vi får hålla tummar, tassar och tår att dem kommer ner i ett stycke!
Hoppas jag hinner träffa honom en snabbis ikväll och ge honom en farsdagkram åtminstone.

Nu ska jag till klubben och träna anrop...gäller att ligga i om det ska bli något sec sm i sommar ;=)
Vill se minen på J när hon får se sitt nya projekt; en superbarnslig förvuxen Schäferhane ;) ...hoppas nu att det kommer falla väl ut.

Här kommer första vinterbilderna på vovvarna:
image232

image233

image234

peace out...i snöyran

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahaha :D Gillar verkligen den sista bilden.. *skrattar* Så jäkla sköna hundar kan vara.. :)
Kram/L

2007-11-13 @ 23:22:17
URL: http://minimum.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0