träning för instruktör

Jag och Neo tog en privatlektion av en väldigt duktig instruktör i tävlingslydnad, Karin Haglund.
Fick många superbra tips och inspiration!!
Skulle köra mellan 16-17, efter en liten stund vi tränat och man såg på Neo att han var rätt så trött frågade jag vad klockon var? kvart över fem!!! jisses, hade kört i 1timme och en kvart. Med pauser i mellan men ändå!!
Vi kollade en del på Fotposition, fotgående, framförgående, snabba ligg.
Så...nu har jag mkt att träna på =)

Har fått en sprillansny tjänstebil a´la ightech. Ingen nyckel, utan en dosa man sätter in.
Nyckelbox som jag fick ta hjälp för att sätta dit/ta av.
Radio i bilen.
En likadan hundbur som jag har =)
Manuell växellåda (har sån träningsvärk!!!!) som till på köpet är trög i både koppling och växelspak.
Har iaf riktiga lysen på taket och jag började min bländningstour med att testa dem på min bitr. gruppledare =)

Har beställt ett par byxor, det är Elins fel alltihopa ;)
Dem kommer i nästa vecka =)

Har lite ångest över om jag ska åka på lydnads sm eller inte??? Vore ju superkul...men det är inget roligt att åka själv =( Man måste ju anmäla sig till festen nu, om inte tiden redan gått ut? Nån som vill och kan följa med???
Hör av dig!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0