om vecka

Neo har redan mist en del av sin (förhoppningsvis) första lön, i natt åt han upp dragkedjan på min jacka =(

Denna vecka jobbar jag 6 dagar så det blir mest ensamträning.
Var på Sec klubben i Tisdags, men det var väldigt öde där.
Passade då på att  köra bollkastaren ssom belöning...vet inte vem som tyckte det var roligast....jag som tävlade mot mig själv att kasta långt eller Neo som fick springa i sju tusen knutar. Vi tränade snabba ligg, platsliggning med huvudet i backen, bakdelskontroll, ingångar.
Idag ska jag åka på föreläsning kl. 18 för Eva Bodfält, lite kul när en sthlmare föreläser för en annan sthlmare i Göteborg ;)
Tänkte åka till Kungälv innan och träna lite...


Lite kort om fortsatt vecka....
fredag: hälsoundersökning på previa
lördag: vakant ;=)
söndag: eventuellt träna med Therese
Måndag: Naprapat och ev. träna med Malin
äh...nu får jag sluta nu är jag inne på nästa vecka...

Avslutar dagens bloggande med att berätta om min reflektion över sniglar....
När jag var liten, så samlade jag och min syster på sniglar, ni vet, såna beiga med hus på.
Till mammas fördärvan byggde vi kollonier i trädgården där dem fick bo.
Nu när våren kommit så har ju även snigelsässongen satt fart....dock ser jag inte en ända beiga snigel med hus på?????? Bara dessa svarta äckliga utan hus.
Nej jag lovar...jag ska inte samla sniglar på balkongen.
Min tanke är att hellre dem beiga husvagnssniglarna än dessa svarta som är ÖVERALLT!!!!!
Snart får man börja skriva om barnböcker och även sånger.
Annons: förvirrad Madde söker svar om mysteriet med sniglarna...

Ps. Tack willys för åtminstone en bra lön ;) skulle jag fått den lönen varje månad så hade jag varit er trogen resten av mitt aktiva yrkesliv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0