mån tis lediga dagar (och nätter)

Var hos naprapat igår...30min för 480kr och det hjälpte nada. Han knäckte till min rygg 8gånger, satte elktrisitet i ryggen på mig sen fick jag nån smörja som han torka av med hushållspapper och sen var jag klar?????
Nästan så jag hade kunna gjort det själv ;)
Börjar tro att det sitter i mjukdelarna ändå, så jag får testa med en massör...

Åkte sedan till Kungälv där Neo träffa sin lektant Malin, dem hade jätte kul, Neo for som en studsboll och lät som en gremlings.
Fick spontan stegklättring =)
Körde rutan med och utan musmattan, blev inte samma tryck utan mattan men han verkade hyfsat säker på sin uppgift ändå. Jätte nöjd med det momentet.
Körde lite fotgående där Neo verkligen fick jobba för att nå min vänstra sida, snacka om att engagemanget höjdes =)
Började på lite fjärr, från ligg till sitt, jäklar han fatta det där snabbt med hantecken (hade inte godis i handen)
Han fick jobba så mkt på rutan så mkt mer än så här blev det inte innan jag såg att ögonen snurra på lillemannen.
Åkte en bit till en skog där jag la ett spår på ca 200m med formen av ett U med en leksak i slutet.
Neo fick ligga och vila under liggtiden 30min medans jag prata med Gabriella, klasskompis från Umeå som ska komma ner och göra sin praktik v42 här i gbg (går polishögskolan) , ska bli jätte skoj att få påhälsning=) ...har ju inte sets på två år räknade vi ut.
Spåret gick kanoners, Neo var superduktig förutom två gånger då han stanna och skvätte!!! =(
Han var nogrann, balanserad, tog vinklarna jätte fint och apportera leksaken.

Imorse gick jag ut med Neo för att han skulle få snabbrastas...upptäcker då en rastgård för hundar bara 60m från min lgh =) tänk va man fyndar när man öppnar ögonen.

Gå in på www.cpzona.blogg.se och spana in två urläckra strängnäs babes ;)

Kommentarer
Postat av: Teesan

Se min blogg du är utmanad...hihihi =)

2007-05-30 @ 14:15:06
URL: http://www.nog.se/bcleo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0