beslut

har bestämt mig....för att inte åka på lydnads-sm.
Känns drygt att åka 60mil t&r, festen är anmälningstiden slut på, har inget tält att bo i.

Nä jag satsar på att åka upp till bruks-sm och hälsa på Neos familj, två flugor i en smäll =)
Skulle vilja passa på att fjällvandra när jag är där uppe...får väl se vad plånboken tillåter.
En tanke är att flyga upp och luffa ner...har ju lite klasskompisar/familj/släkt här och var på vägen ner som vore skoj att hälsa på! Umeå, Övik, Gävle, Uppsala, Strängnäs, Örebro, Mellerud.
Vi får väl se vad jag hittar på....

Jag och Neo har varit nere vid keillers damm, jätte mysigt.
Neo nöjessimmade (simmade utan mål i lugn takt), han ar verkligen utvecklats med vatten. Lik sin mor och letar saker under vattenytan, än så länge inte med hela huvudet men det kommer väl det me...

Försökte få till dem där snabba liggen, men icke! Kanske har det att göra med att han inte är van att vi tränar med precission på promenader, han brukar mer få hämta saker, hoppa upp på stenar, krypa under stockar m.m.
Fick till några till slut med hjälp av handrörelse och godis, bara kände att på något sätt måste vi lyckas iaf!
Sedan återgick vi till dem gamla vanliga grejorna. Klicka för markering av männsikor, det är så kul för han gör det så tydligt.

Kommentarer
Postat av: Dayana

*ler*
Firemountains Översätter du på svenska blir det =) *fniss* Brand bergen *hihihi*
Vad roligt att Neo tycker om att simma :D
idag blir det studenten! Brorsan tar studenten. 4 år efter mig =)
Vi kommer och hälsar på dig när Robban har semester. Det är bestämt (av mig!)
Ha det!

2007-06-01 @ 08:32:10
URL: http://cpzona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0