utmaning

Har blivit utmanad av syster Narna....igentligen skulle jag kunna fuska och berätta om neo ;) då det är han som har blivit utmanad men det är väl för lätt....skriver en för oss varje...
Här är reglerna:
Varje spelare börjar med att skriva 6 st underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv, anger reglerna och utmanar valfritt antal nya bloggare.

Madde:
1. När jag gick i 4:an hade jag dille i Phantomen på Operan (mamma hade varit och sett företsällningen och köpt en dubbelcd med musiken) hoppade jämnt omkring i soffan när ingen var hemma och sjön till den.
2. Håller "allmänlydnadskurser" på Willys (för kunder man känner från bk)
3. Manglar min lakan (kanske lite gammalmodigt men åååååå så gott att krypa ner mellan nymanglade lakan.
4. Värmer min glass i micron (vill ha den halvsmält....mumma)
5. Har storlek 42 i skor, vilket jag lider av då skogrossisterna tror att alla ser ut som en balerina.
6. Skriver som bäst när jag vrider pappret 70grader åt höger

Neo:
1. Är så kreativ att jag hittat 101 sätt att ta mig ur hundgården.
2. Har en spetssvans som bara en rasken kan ha ;=)
3. Sover gärna inklämd under sängen
4. Trots att jag är hund av stor ras har jag fått testa på att "åka" ryggsäck
5. Är bästa kompis med en jap.spets/powderpuff blandning (underligt för en del, helt naturligt för mig)
6. Stadga är mitt favvomoment...trots att jag är en tokmalle

Gick ganska bra trots att en del saker kanske inte är superkonstiga, man våger väl inte berätta dem värsta tokigheterna ;=)
Så efter en del funderande har jag bestämt mig för att utmana:
Tessan
Elin
Anna
Maria

Måste bara skryta över mig själv.....Har äntligen fått tummen ur och städat bilen utvändigt....tog drygt 2timmar.
Idag har varit en träningsfri dag för mig...men inte för hundarna som har tränat lydnad med Ellinor.
Stackars djur, ingen ro ingen vila ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha OOHH Noo ;).. jaja jag ska se till att svara när jag orkar. Kul att läsa om er iaf... ni är allt lite konstiga ;).

2007-03-27 @ 23:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0