finns det något härligare...

än en söndagsmorgon, solen skiner och fåglarna kvittrar.
Jag och Neo gick en uppfriskande morgonprommis till stallet (30min) där mamma var och släppte ut och mockade åt gnäggisarna.
Nu ska jag äta en rejäl frukost med mkt c-vitaminer (orkar inte vara sjuk mera).

Haha, undra om Europa är redo för The Ark?? Undra om han kommer ha samma "lätta" klädsel??
Ena gången skickar vi en påpälsad norrläning, andra gången en lättklädd galenrockare....vad ska dem tro om oss Sverige =)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hallå..
Man undrar ju om europa klara det..
Spännande att se..=D
Säger varje år att jag ska sluta att titta på slager SM men gör ju aldrig det!!
För man blir ju aldrig nöjd!!

2007-03-11 @ 12:00:43
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Haha klarar Europa Lordi klarar de nog en lättklädd Ola Salo *fniss*. Vi kan nog dela med oss av massa tips när ni flyttar ner förresten.. det där med söket tyckte jag lät intressant. Skulle nog vara ett görbra sätt att lära Nixa strukturen på, hon som gärna fastnar lite för mkt på matte. KLickerMadde kan lära oss göteborgare ett och annat tror jag ;).
kramar

2007-03-13 @ 20:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0