TROLLTYG

Igårkväll kom pappa, farbror och syster hit på middag. Det var super trevligt!
Pappa har inte träffat Hanna på 7år så det var speciellt.
Efter middagen gick vi till utsiktsberget bara ett stenkast hemmifrån, drack vin (inte jag) och kolla på solnedgången. Vid ½ 1 tiden påbörjade jag och syster vår resa till TROLLTYG =)
Efter en del felkörningar och stopp på vägen var vi äntligen framme....
Här är lite bilder...
image189image186image185image188
bild 1 En helig man från Indien som ärade oss ett besök
bild 2 Är det en älva i dimman...eller min syster
bild 3 Syster skakar loss
bild 4 Madde förfriskar sig med en redbull
image190
Precis intill festplatsen kunde man gå till detta berg som låg mitt ute i vattnet och njuta av soluppgången
image193image192
Psykadeicscenen låg så till att man stod och dansa mot solen som reste sig i horisonten...KAN DET BLI BÄTTRE??? Till höger ser ni en av Trolltygs vackra dekorationer.

image194
Madde på berget
image195
Systeryster njuter av musiken och solskenet

Sån tur med väder, allt var jätte bra arrangerat och go musik!
Vill med detta säga att jag varit på mitt första (och absolut inte sista) skogsrave och det var något bland det vackraste upplevelsen någonsin. (obs jag var helt nykter och drogfri).

Kommentarer
Postat av: Dajja

Duktig du är som håller di drogfri och nykter på skogsravet :) visst är de roliga!
var på en när jag var 19 :) hade skitkul!!
Vi måste höras per telefon så vi kan planera vår resan er till dig! :D

2007-06-04 @ 10:45:34
URL: http://cpzona.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0