spår och bad

Onsdag: Var ute på sec hundklubb och körde lite spår mellan kolonilotterna.
Neo var supernogrann!!!
Svängde 90grader på stigarna mellan lotterna.
2pinnar och draken i slutet, markera alla.
underlag var kortklipptgräs och ett parti grus som neo hade svårt med, dock så jobbade han på jätte fint och kom på spåret igen!
Körde lite lydnad och bus med Taggen på kvällen.
Jobbade med rutan mestadels, det går framåt...sakta men säkert!

Torsdag:
Jag och Malin var och spårade med alla dogsen.
Skit vad stolt jag är över min vovve!!!!
Spårade ca 300m i snårig brant och det gick finfint!
Matte tappade linan så det blev lite "frispår". två apporter; pinne+kampstock.
Apporterade pinnen jätte fint, kampstocken ville han gärna ha lite för sig själv.
Såg ut som han var lite trött också när han kom fram till kampstocken.

Taggen, Flisan och Vass fick också ett varsit spår.
Dem gick jätte bra alla tre.
E grymt impad på Taggens noggranhet!

Efter spåren fick vovvarna bada.
Madde tog sig ett snabb dopp hon med, sen gav vi upp för knotten höll på att käka upp oss.
Här är lite bilder på badet....
image206
Sjöodjuret Vass apporterar så fint, KASTA MERA, IGEN, IGEN, IGEN!!!
image207
Av nordiskt ursprung? Skulle kunna blända hela Göteborg en mörk natt ;)
image208
Jävla dålig stil att plaska utan mig!!!! säger taggen VOVV VOVV VOVV
image209
Trivs bra här i gräset med mina pinnar
image211
Ännu en gräslig bild ;)
image210
Oj vad härligt det är att simma med matte!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha men några bra bilder vart det ju trots min ovana att hantera en "fördröjd" kamera :-)
Vad härlig han ser ut när han ligger på rygg i gräset :-)
Nu får vi träna på massa i nästa vecka :p

2007-06-22 @ 00:29:15
URL: http://bruksras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0