midsommarkrock

Skulle ner till affären och köpa jordgubbar och något att grilla till nattens lilla midsommarfirande med några kollegor på jobbet.
Kommer ner för gårdstensbacken och får vattenplaning på bilen, glider 5meter in i en splittrny sittochträng.
Dem kliver ur bilen och börjar beklaga sig att dem bara haft bilen i en vecka, att det faktiskt var rött och att det faktiskt var midsommar.
HALLÅ tror ni jag körde in i bilen med vilje?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hann inte ens fråga hur dem mådde för dem bara beklaga sig, ingen fråga heller hur jag mådde.
Jag skiter fullstädigt i att bilarna får skador, det går att reparera! huvudsaken är att det inte blir några personskador.
Men det är så typsikt svensson att bara bry sig om materiella ting.

Resultat blev; till synes inga personskador, två små repor i deras lack och en stor buckla i min huv, griniga svenssons och en chockad ledsen Madde och Neo.

Fick tag i kött att grilla men inga jordgubbar =(

Kommentarer
Postat av: Malin

Nämen köra in i andras bilar sådär!!! Fyyy dig! Tur att det
inte vart några personskador. Jag har ätit jordgubbar i massor idag :p

2007-06-22 @ 21:02:58
URL: http://bruksras.se
Postat av: Dajja

Glad MIDSOMMAR!
VAd gott med lite grillning! *Ler*
Jag hoppas dagen ordnar sig idag!
Vi kommer ner snart och piggar upp dig :)
Inte många veckor kvar nu
*leR*
KRAAAAAAAAAAAAam
håll ut =)

2007-06-23 @ 10:48:35
Postat av: Jenny

Men fy så otäckt! Skönt att alla klarade sig utan skador iallafall. Materiella saker kan man köpa nytt och laga!

2007-06-24 @ 03:36:59
URL: http://www.bosseronn.se
Postat av: Tessan

Rally Harry..
Är det du det??
Starkare..
Hoppas att ni mår bra..
Kramiz...

2007-06-24 @ 13:46:33
URL: http://www.nogg.se/bcleo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0