GRATTIS PÅ 1ÅRS DAGEN NEO!!!

GRATTIS Neo och alla i N kullen på 1års dagen!
Hoppas alla N:are har det bra!
Neo började dagen med en långpromenad runt dammen och en del simning förstås efter sin nya flytdummie som är lysande orange =)
Efter fick han ett STORT oxben...(bädden han ligger på fick han i förskott)
image197
Neo hade och göra medans jag sov.
När matte vakna till liv igen så åkte vi till Kallebäck bk och mestadels bara satt och myste.
Kunde inte låta bli att köra honom lite på agilityhindren...1år är ju den magiska gränsen för agilityträning ;)
Fotade lite på födelsedagsbarnet...
image199

image200
foton med temat tunga
..blir gärna så när värmen smyger sig på en norrlänning


Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis Neo!!!!!! Nu är du en stor pöjk :-)

2007-06-06 @ 23:45:00
URL: http://bruksras.se
Postat av: Tessan

Grattis Neo..
Vilka fina bilder du har tagit =)..
Kram på Tessan & Leo..

2007-06-06 @ 23:48:30
Postat av: Helen

Hejsan! Grattis till Neo som blir en stor kille idag:) Vad fin han verkar vara! Vilken tur att du är nöjd med honom för jag är supernöjd med min Maxa (lilla röd);) Läste om ditt tänk om sök. Det låter vettigt det där med motiveringen. Jag tror också att det är viktigt att man vet hur man vill att det ska se ut och att man har en plan hur man ska komma dit. Maxa formligen avgudar alla figgar så hon springer mer än gärna hur långt som helst bara för att få pussa på dem så henne behöver jag egentligen ingen annan belöning på:) Kul att du tränar med Elin. Både hon och Nixa är ju helgoa tjejer. Ha det bra i värmen:) Hälsningar från Helen

2007-06-07 @ 13:12:40
URL: http://home.swipnet.se/malle
Postat av: Lex och Matte

Hej!!
Grattis i efterskott! Matte och jag har varit nere i Marieholm och kört stenhårt med rally.lyd. instruktörsutbildningen.
Som tur! fanns det en bäck som jag kunde svalka av mig lite då och då. Matte tyckte jag var JÄTTE duktig som orkade med så långa dagar =)
Fått 1.års nojjan ännu? ;-) Den går över...nu ser jag fram emot mitt 2 års dag. för DÅ ska jag få en hundtårta! voff!
//Lex

2007-06-11 @ 16:42:51
URL: http://cpzona.blogg.se
Postat av: Daniella

Vad fin Neo är =) <3..

2007-09-02 @ 10:19:34
URL: http://www.nogg.se/craazy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0