tips på rolig sida, vårens kurser och städning

tänkte börja med att tipsa om en rolig sida jag hittat... www.ratsit.se -gratis kreditupplysning.
Man kan gå in och kolla vem som helst om denne har anmärkning och vad man har för årsinkomst.
Jätte bra om man skaffar partner...kan man kolla upp ekonomin i ett tidigt skede och se om personen är självförsörjande ;)

Har nu anmält mig till två kurser i vår, ena är antagning den 21jan, en lokal kurs med en jätte duktig tränar som heter Agneta. Andra kursen är i sthlm av en mycket tävlingserfaren person, Sofie heter hon. Har stora förväntningar på båda! Kanske kan man helt sonika sikta på ettan i sommar.... =)

Nu ska jag städa, sedan ska jag åka till kennelklubben och träna lite med dem mina små goa odjur.

Kommentarer
Postat av: Nanas matte

Grattis på 7 månaders-dagen :D

2007-01-06 @ 09:44:35
URL: http://tottefelixsune.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0