nyår & inventering

Hade en jätte trevlig nyårsafton med Tessan, Robert och några av deras trevliga vänner.
Vi åt mycket god mat, skålade in nya året och bada utomhuspool.
Hundarna tog alla raketer jätte bra, dem var ute och skålade med oss.
Bea och Arrox stod och studerade himmlaspelet, Neo gick mest omkring och var sopgubbe som vanligt ;)
Therese var fotograf denna kväll, bilder finns på hennes blogg på www.arrox.blogg.se
En jätte lyckad kväll helt enkelt!!

Blev ganska sent vilket resulterade i få timmars sömn innan det var dags att åka hem i spöregnet.
Madde lyckades virra bort sig och hamna på fridhemsplan innan hon hitta igen påfarten till E18.
Lagom hemma så hann jag bara byta om och sticka iväg på inventeringen, hundarna var trötta efter nattens äventyr som tur var. När jag var klar med jobbet så åkte vi till svälten och gick en riktigt härlig månskenspromenad i skogen.

Jobbar ganska lite denna veckan så nu ska jag passa på att hårdträna lydnad, speciellt med Bea nu när det bara är 27dagar kvar till tävling =)

Den 21jan ska jag och Neo gå på antagning till tävlingslydnadskurs
inkallningen ska fungera, sitt och ligg ska vara befäst och hunden måste kunna gå fint i kopplet.
Inkallningen har jag, koppel...vad är det?? sitt och ligg är väl lite sisådär, har mest klickat för stadga, slarvat lite att klicka rörelserna, så det får vi träna nu i veckan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0