NEO IS FLYING = )

95199-119
foto taget av Dayana min vän

Imorse spårade jag med vovvarna, eller rättare sagt var tanken...
Bea ville inte spåra, hon var för tramsig så jag klev av spåret.
Neo kom av sig i vinkelböjen jag gjort men hitta snabbt snabbt tillbaka och apporterade första pinnen jätte fint som vi sedan kampade och hade kul med innan vi fortsatte spåret. Inga problem med övergången från kamp till spårarbete igen! ca tre meter före slutapporten (den fina kretadraken) efter en 90graders vinkel
så fick han vittring och hoppa som en kanin på draken =)

Körde lite ruta med Bea, gick jätte bra, Bea börjar verkligen få kläm på den!
Bea min bustjej, ska vi sno åt oss ett första pris...?!
Neo fick lite liggstadga och fick testa på en "stor" vanlig träapport, hålla i och gå framför mig.
Mitt sm-guld, han e så duktig och vill så väl!

Kommentarer
Postat av: Elin

Härlig bild på Neo flying hahaha :)..

2007-01-11 @ 18:50:20
URL: http://eloz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0