filmprojekt

95199-12595199-12495199-12395199-12295199-121

Dagens bilder på mina rackarungar ;) tagna ute på ängarna utanför

Skulle möta Anna och Arvid på slkk, men jag hade ställt väckarklockan på fel dag.
FÖRLÅT ANNA!
känner mig lite hopplös, så som straff har jag satt 06,00 på klockan VARJE dag.
Rastade hundarna och slängde mig i bilen och åkte till malmby men min kära träningskarat hade gett upp hoppet och åkt redan. Gick en prommis i spåret sedan körde vi lite lydnad.
Gick igenom alla moment utom rutan (då jag inte hade koner med mig) gick super bra!
Ställandet i inkallningen var asgrym! Go Bea, go Bea!
Neo var lite i ofokus så jag körde lite enkla grejor; spontana ställanden, spontan position, håll fast apport under gång framför mig.

Imorn är jag ledig, då ska jag sätta mig och skriva en planering för mitt filmprojekt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0