Bea på julgransplundring

95199-120

Idag var det julgransplundring i Strängnäs.
Bea var med i hundparaden som drog vagnar fyllda med påsar till alla barnen.
Här är min superduktiga dragtjej med världens tävlingsinstinkter som säger...vill vara först...hittar jag en lucka så gör jag omkörning... =) Skulle du bara vara ok i din bog så skulle vi dra fram i saccovagnen med all världens fart! Skulle inte förvåna mig om du skulle köra om en vorsteher!! Du är snabb som vinden mitt lilla yrväder =)
Neo fick en stadsprommis, lilleman som knappt vet vad ett koppel är...minns inte när han hade det sist ens, han drog typ ingenting. Han e så duktig min grabb!
Körde raka ligg med Neo imorse då jag upptäckte igår att jag slarvat med det.
Gick superbra, skink-vridningen raderades nästan direkt+en annan rolig grej....spontant la han sig inte bara ner utan slängde också ner hakan i backen. Neo du chockar mig! Du är en sån där liten guldklimp som folk kommer säga "jaaa, inte är det pga matte dem nått så långt".

Nu drar vinden hårt fram utanför mitt fönster, inget skonas.
Jag hoppas och ber till vädretskrafter att inget träd träffar mitt hus.
Skona oss stackars naiva svenskar som tror att oväder/olyckor/krig/svält och annan jäkelskap bara drabbar andra.
Skona oss som inte har en aning om hur man överlever ett strömavbrott som varar mer än ett dygn.

Slutligen vill jag bara tala om hur synd det är om min lilla tjej som blivit en tasshund. För tredje gången denna vinter har hon en tass skada =(

Kommentarer
Postat av: Elin

Hehe så söt hon är med sin vagn Bea..

2007-01-15 @ 11:57:58
URL: http://eloz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0