madde som fortfarande tror att hon har en valp ;)

95199-143

När vi var ute och hade fotokrig på ängen fick jag se Leo eyea flera gånger, tyvärr hann ingen av oss få med det på kort trots tappra försök.
Ska bli kul att se när Tessan och Leo sopar banan....eller rättare sagt fårhagen om några år.
Med Tessans vinnarinstinkter så blir det nog sm i både lydnad och får om ett tag!
Tror det slutar med en gård med minitessar, minirobbar, bc och en fårhage =)

Neo och Leo blev jätte bundisar, dem lekte mest hela tiden.
När Leo blev för mycket sa Neo dock ifrån genom att morra och klippa med tänderna i luften, då skrek valpen över hela bygden "hjälp mig, han tänker äta upp mig!!!" varpå Neo går fram förskräckt till mig och Tessan med nerböjt huvud och kroppshållning, efter att ha fått en klapp från oss så går han tillbaka och pussar på valpen och så fortsatte leken igen.
Har aldrig sätt en hund reagerat så sympatiskt och vara så förskräckt över att en annan valp skriker =)

Var och visa upp Bea idag för polisen.
Dem tyckte dock att det var en bra tik med måttlig kamplust och dem trodde att det skulle gå och köra henne som väktarhund men lite för vek i kampen och miljön för polisen.
Vi får väl se....kanske blir Bea en väktar vovve?!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Va kul med Bea!!
Mkt STOLT...=)
Härligt med Neo & Leo att dom fan varandra..såååå söta..
Ja vi får väl se vad som händer i framtiden, just nu så jagar jag valpen efter satyg, så envis..hahah
En sån go liten puppi..hiihi

Puss på er Tessan&Leo

2007-02-14 @ 07:44:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

Nej men :).. ska ni hit till götet, vad roligt. Funderar du på att bli väktare?

Hojta om du behöver hjälp med att hitta hehe.. ok jag är inte så bra på det själv men ändå :D. Vart i Gbg ska ni? Skulle ju vara kul att träffa er oxå och kika på lille Neo.

kram

2007-02-15 @ 08:54:42
URL: http://eloz.tk
Postat av: Elin

jupp.. [email protected]

2007-02-15 @ 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0