personlig marknadsföring

Det första (och i princip det sista) jag alltid läser när jag öppnar tidningen Hundsport är Ursula Wilbys kåserier.
Dem överträffar varandra, hon får än att känna igen sig när hon med sin varma humor berättar om vardagslivet med hundar.
Denna gång satte hon verkligen huvudet på spiken!
Hon har efter att ha sett pogrammet "bonde söker fru" kommit att tänka på att hundmänniskor också är en samhällsgrupp som aldrig har/tar sig tid att dejta. Därför har hon startat något som hon kallar för "Jyckedejting" där det är beskrivet tre hunmänniskor som alla söker en partner.
Det var läskigt vad man känner igen sig!
Med inspiration från detta så ska jag försöka mig på att göra en personlig marknadsföring....beredd?.....här kommer den:

Madelene, 24 år och ensamstående med två stora hundar av bruksras.
Jobbar natt som hundförare, vilket innebär att jag sover på dagarna.
Den lilla fritid jag får över går oavkortat till träning av hundarna och någon gång ibland dra lite med dammsugaren.
Bor i en lägenhet i ett av Göteborgs ghetton.
Kan beskriva mig själv som en social ensamvarg, tycker om sällskap....på mina vilkor OM överhuvudtaget hundarna godkänner sällskapet.
Bra på att samla på mig smutstvätt, få punktering på bilen och göra av med pengar.
Tycker om choklad, utsikten från min balkong och träning med hundarna.
Lite kort om min familj:
Bea 4år, drar i koppel, skäller och gnäller ofta (gärna på träd), hon samarbetar gärna OM det sker på hennes vilkor.
Neo 1½år, gillar inte att behöva dela matte med någon annan, äter upp lgh om man lämnar honom ensam,
ligger mer än gärna i sängen...juste drar också i kopplet, men oftast inte åt samma håll som Bea.
Jag söker någon, som till en början kan tänka sig att stå ut med detta då jag inte är kompromissbar.
Han får gärna ha intresse av hundar men inte ha några egna, får gärna går promenader med mina hundar men träningen sköter jag själv. Någon som kan tänka sig att älska mig när jag minst förtjänar det, trösta mig när det inte går bra på tävling, vara hundvakt om jag vill gå på firmafest, ge mig massage, sällskap på hunpromenaderna och kärlek förstås.


image245

Vad tror ni...får jag något napp ;=)


Kommentarer
Postat av: Elin

Klart du kommer få! :D kram kram

2007-12-17 @ 07:50:00
URL: http://eloz.tk
Postat av: Tessan

Javisst! men solglas ögonen måste bort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lycka till!

2007-12-17 @ 19:09:58
Postat av: Malin

Haha vilken kärleksannons. Ibland tar du priset, skrattar så jag gråter!!!!! Men ack så sant det är. Vi hundmänniskor är ett slag av dess like. Ha det gött!

2007-12-18 @ 00:37:36
URL: http://bruksras.se
Postat av: Helen

God jul och gott nytt år önskar Helen, Jazz och Maxa!

2007-12-19 @ 12:23:07
URL: http://home.swipnet.se/malle
Postat av: Daya&Gänget

Solglasögonen måste BORT!!
Jag tror verkligen du finner en kille som accepterar dig för den du är :D han ska ha hundintresse *LeR*
Enkelt när du kommer upp till oss i Strängnäs ska vi göra en kärleksannons på en av de dejtingsiter :D.
Alltid kul att se om du får napp juh *leR*
tycker du ska använda dig av din porfil du gjorde :D

KRAM!!!
Vi ser verkligen fram emot att träffa dig och ordjuren :D

2007-12-20 @ 09:08:53
Postat av: Madde

haha Daya tur att du inte kan stava...annars hade folk förstått ju ;)

Nä jag tror att folk har missförstått...
Denna personliga marknadsföring är mer till för att skrämma bort än att dra till sig.
Jag har allt konsten att kunna försköna också om jag skulle vilja det ;=)

2007-12-20 @ 19:21:47
Postat av: Elin

God Jul vänner!!! och tack för den goda maten.. :D kram kram

2007-12-20 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0