två dagar kvar...

...på willys =)
har inte riktigt bestämt mig vad jag ska tacka av mina arbetskamrater med....en kladdkaka kanske, det är mumma!

Idag har jag varit ledig, jätte skönt!
Åkte till en arbetskamrat och fick en massa fina saker till min lgh som hon hade till övers; en spegel, stor fin vardagsrummsmatta, dukar, gardiner och en stooor helfigursspegel. Ska få ett litet runt köksbord med två stolar också =) super tack E!

Ricki tiggde om att få följa med så det fick han.
Gick med båda två på elljusspåret vid IP.
Skrattade ganska gott åt dem båda när vi mötte en liten cocker....Ricki la sig som vanligt ner och vifta på svansen medans Neo stod stelt och stirra. Vem är ranghögst?! eller rättare sagt säkrast i sig själv!
Hoppas att Neo kan bli så cool när han blir stor, just nu är han bara ett litet tonårsmonster ;=)

På kvällen var vi på slkk, Bea och Elli var på kurs.
Jag följde med och hade en egen liten kurs, med två  deltagare Madde och Neo =)
Körde lite gripanden på plastapport, ställanden under march baklänges och dem gamla vanliga plus lite fri shaping. Gick jätte bra, måste få lite högre aktivitet på fria beteenden bara.

Imorn ska jag dra ut den andra visdomstanden, bävar för det =/
gör så ont efteråt när bedövningen släpper och gå tillbaka och jobba på det är inge kul.
TYCK SYYYYYYND OM MIG!!!! ;)


Kommentarer
Postat av: Tessan

gud va härligt för dig att det bara är 1 dag kvar att jobba nu..=D
Och snart ska du komma till mig jippi!! Gud va vi ska träna,hihi
Vilken dag kommer du??
Kram på dig..

2007-04-12 @ 22:00:57
URL: http://arrox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0