PACKA

Nu är det packning på gång...och ut i värmen och mysa om vart annat.
Neo tycker matte är en urtrist matte som inte ägnar honom full upmärksamhet!

Ikväll bär det iväg till Sthlm VU1 börjar imornbitti, ska bli riktigt roligt faktiskt!

Fick jätte fina avskedspresenter av mina kollegor =)
Lydnadsboken av Memea som jag redan hade i mitt lilla hundbibliotek, men jag åkte och bytte den till "hundmöten" också skriven av Memea, verkar super bra!
Fick tulpaner och ett jätte gulligt kort med två hundar på med varsin resväska i munnen.
Tack alla goa arbetskamrater!
Av Willys fick jag ett vackert blomsterarrangemang i en vårgrön kruka.
Så nu har jag burit mitt sista ton grönsaker i butik, den enda gång jag kommer lyfta en grönsak kommer endast att vara när jag själv ska använda den!

Gjorde ett godisspår åt Neo igår em, gick faktiskt bra, han blev nogrannare, men det var varmt ca 30grader i solen så jag tror det mesta av molekylerna hade dunstat bort, men jag ska fortsätta och köra lite godisspår.

I morse gick vi som varje Söndag till stallet som ligger ca 3,5km bort och var med mamma när hon mocka och släppte ut hästarna. Med handen på hjärtat så kommer jag nog sakna närheten till naturen men man kan ju inte få allt!

Fått ett roligt framsteg i lydnaden....spontan ingång på slalom mellan benen =)

Har skrivit ett fodervärdsavtal nu med min kusin på Bea bus. Känns jätte bra då jag vet att det finns engagemang och glädje mellan Bea och Elli.

Nähe nu ska jag sätta fart igen.....

Kommentarer
Postat av: Tessan

Nu får du sluta att sitta vid datorn och ta ditt pick och pack och komma hit!! =D

2007-04-15 @ 15:06:03
Postat av: Elin, Ozzy & Nixa

Kul att det händer grejer :)... men som alltid känns det lite vemodigt att lämna allt oxå. Ha det gott så ses vi snart :)..

2007-04-16 @ 08:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0