regnrusk

Igår var det ett fruktansvärt regnväder, men jag och Dayana trotsade regnet och begav oss ut i skogen med vovvarna. Hittade massor av kantareller som min mor fick (det var Dayana som hittade dem, jag mest stod ivägen och trampa på dem). Innan vi gick ut i skogen åt vi en varsin semla som jag av misstag hitta på konsum farligt farligt men super gott!
Vi gick lite vilse i skogen och det började skymma, kände då att den där gps:en inte är så jäkla dum idé, hoppas det finns en kvar till mig.

Fick meddelande igår om att Maria och Gwen kommer att ta en paus från sökgruppen fram till efter nyår, känns lite tråkigt men ibland måste man lov att prioritera bort roliga saker, tyvärr. Dem kommer eventuellt igång till våren igen, det hoppas vi!

Idag ska jag och Dayana åka till hundsimmet och shoppa lite och sedan blir det att hitta på nåt bus med vovvarna.

Kommentarer
Postat av: Maria & Gwen

Hej!
Det var mysigt att få lite pussar av Neo i butiken idag... ;0)

Ps. Efter nyår är vi som "nya" igen!

KramKram

2006-10-25 @ 22:05:28
URL: http://www.hundkojan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0