KORAD Elddonets Bea

Min Beabus är nu en stor tjej, korad och klar för avel ;)

Vi börjar med mentaldelen som är mest intressant...
tot. 170p
Tillgänglighet +3 (tillgänglig,öppen) 45
Kamplust, jakt +3 (stor) 24
Kamplust social +1 (liten) 6
Temprament +1 (mkt livlig) 10
Skärpa +1 Liten utan kvarstående agg) 5
Försvarslust +1 (liten) 5
Nervkonstitution +1 (Nervösa tendenser) 35
Hårdhet +3 (måttligt hård) 24
Dådkraft +2 (stor) 16
Skottfast +

Exteriört...
höjd; 62cm
tar upp det hon fått anm. på resten är ua

Helhetsintryck 5 något tung/grov
Helhetsintryck 5 ngt högställd
Könsprägel 2 ngt maskulin tik (för att hon ser så stor ut från sidan var hans komentar)

Läppar 2 ngt lösa
Mask ngt otillräcklig
ögonfärg 2 ljusa

Överarmsvinkel 2 ngt brant

Manke 2 ngt sänkt/flat
Kors 2 ngt brant   (nähee...=O) ingen räka här inte
knävinkel 2 ngt knapp
hasvinkel 2 ngt knapp

steglängd fram 2 ngt kort
steglängd bak ngt kort

Fick min uppfödare att filma hela mentaldelen, jätte kul att spara, har redan kolla på den med Bea och Neo en gång =)

Jaha nu börjar vintertid då, och lagom till det så möts man av ett frosttäcke över ängarna utanför mitt fönster. Var som vanligt klåfingrig med kameran...

95199-7195199-70

Täänk at detta är det första kort jag fångat på Neo när han står still i profil =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0