sammanfattning

lite kort sammanfattning:

Lördag; jag och neo åkte till tessan i sthlm, Bea fick bo med mamma och pappa.
Söndag; tessan tävlade, gick jätte bra, tyvärr blev det en nollning som förstörde hennes chans till uppfluttning tack vare en labrador som lekte 2 m från hoppet så Arrox fick lite myror i rumpen och satte sig inte helt innan han hoppa tillbaka.
Kollade på Nordiska mästerskapet, håller med Anna...dem är ju inte så oupnåerliga =)
Köpte en bilbur till ett mycket bra pris, så nu har Bea och Neo fått sin julklapp.
Köpte boken Civila Tjänstehundar där Bea var med på bild, ett koppel och halsband till lilleman och en apportbock som ramla ner på golvet när inte jag var hemma = små flisor.
Igår: var jag på regementet och körde lite hårda spår, lilleman fixar inte riktigt det här med asfalt men grus går bra (blåste en del också). Bea gjorde två super fina spår med enkronor som apporter.
Idag ska jag åka och shoppa lite julklappar, har hittils köpt 3stycken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0