Här kommer vårat julkort...

95199-92



Idag har vi fotat lite, lilleman är som vanligt inte fotogenisk....

95199-9595199-9495199-93
observera lilleman på fotot högst upp i vänstra hörnan ; )

dock fick jag till  ett tjusigt på Bea(synd bara att hon hade en lila lysande leksak i munnen) och ett roligt på Neo...

95199-9795199-96

Har tränat platsliggning med Bea i stan utanför banken idag, själv stod jag innanför dörren och kollade ut genom skyltfönstret. Jag såg hur lång hals hon fick när det gick en pappa med sitt lilla barn förbi, för er som inte vet är Bea en riktig småbarnsälskare, nästan lite fanatisk på att pussa dem. Men dock så låg min duktiga tjej kvar =) (hade koppel på henne)
tränade även lite snabba ligg och fot position, gick bra.
Neo fick lite socialträning, bara vara med när matte minglar runt på torget, han satt lugnt brevid mig och kollade på allt och inget när jag pratade med folk jag mötte.
Efter detta åkte jag till svälten och gick lite i motionsspåret, jätte mysig väg, har aldrig gått där förut.

Slutligen måste jag berätta........NEO HAR LYFT PÅ BENET!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0