Grattis Ricki 10år

Idag fyller min älskade Ricki 10år.
Var ute med honom tillsammans med Bea och Neo på promenad på ängarna imorse.
Tyvärr slutade det hela i tragedi då Bea puckla på honom med en Neo i bakhaserna.
Jag gjorde allting fel; skrek för allt jag var värd, och gick imellan.
Hade tur som inte fick några bett, Ricki därimot fick en del stryk, inget synligt men han var aldeles öm över ryggen =(
Förlåt Ricki, det blev ingen bra start på din födelsedag =(
 bättre blev det inte heller, morsan drog till sthlm och Ricki var inlåst så han kom inte ut på hela dan. Kommer be mamma att ta bort Ricki nu för hon bryr sig inte längre om hans välbefinnande, det är bara hästar i huvudet. Jag vet ju att han inte vill bo med mig utan med mamma och i dags läget skulle det inte funka heller med Bea och Neo.
Nää, då är dem gröna ängarna på andra sidan mycket bättre för min älskade vän, med stor sorg i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0