fredag; jobba. städa, vila

Känns i kroppen efter 5 dagars slit på frukt och grönt, hela min kropp säger VILA!!!
Saken blev inte bättre att jag gick en långpromenad på svälten igår.
Har precis damsugit och skurat golvet, ska ta badrummet och röja lite på borden, sedan är det vila som gäller! Ska ta ett glas vitt och äta kyckling ikväll.
Imorn blir det först och främst hundgårdsarbete, har en väldigt kreativ liten rymmare som jag ska stoppa, sedan blir det spårträning och eventuellt grötlunch på klubben.
Förstå igentligen vilken lyx det är att kunna spåra i december!! 8även fast jag skulle uppskatta lite snö)
På söndag ska jag åka på belgarträff i Enköping, det ska bli spännande att träffa andra med samma typ av hund och få lite utbyte av tankar och funderingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0