lite kort om idag...

Hitta en sjal imorse av en slump här hemma som va jätte fin på Neo, han tyckte den var jätte kul att springa runt i, tog lite kort på det...kommer imorn.
Var inne i stan idag en stund och miljöträna Neo, gick jätte bra. Vi gick lite omkring och Neo tog jätte fin kontakt med mig, sedan tog vi en fika på en uteservering. Neo vila under stolen jag satt på, han var jätte cool.
På kvällen har det varit fullt med valpkurs.
Innan jag åkte körde jag ett lydnadspass med Bea, hon var supertänd!
Bea skulle få va hos mamma när jag åkte så mamma ropa på Bea...då gick hon och satte sig fot hos mig och kollade på mig med en blick som "glöm nu inte mig" så hon fick följa med. Hann att köra ett uppletande innan kursen körde igång med Bea.
Neo fick vara med som visningsexemplar som planerat.
Vi började med terrängbana i skogen sedan körde vi lite sitt och avslappning på plan, efter det blev det teori om ledarskap och fika.
Det hela fortlöpte fint och Neo skötte sig super!
Nu är det bums i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0