E dem inte goa!!

95199-36

Kortet e taget nu på kvällen.
Imorse gick jag och mamma, Bea,Neo och Ricki en promenad tillsammans. Hade med mig ryggsäcken
till Neo i fall han inte skulle orka gå hela vägen, men han knalla på så glatt. Gick dock inte så jätte lång runda ca 40min i maklig takt.
Nu på kvällen har jag masserat både Bea och Neo. Neo låg och blunda, slapp som en falukorv i famnen, hsn knorra förnöjsamt.. Bea tyckte det var lite jobbig att få massage när Neo skulle klänga på henne men det gick bra. Hittade två fästinar på Neo och tre på Bea, jkla parasiter!
För övrigt har hundarna haft en vilodag idag, har inte jobbat med dem alls.
Nu ska jag slänga mig på soffan och bara ta det lugnt, har huvudvärk, det är inte ofta jag har det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0