Bilverkstad

Idag har jag och pappa slipat rost på min bil, det var en hel del. Inte riktigt klart än och sen ska det lackas men det blir morgondagens göromål.

Har skrivit ner ett rehab schema för Bea över augusti, veckovis. Hon är inte halt längre men hon har fortfarande pass i gången. Tror jag ska ge henne lite mer tid att repa sig och så ska jag köra efter schemat denna månad innan jag beslutar om strömsholmsbesök.

Har pratat med Neo´s uppfödare, lite problem med transporten ner men han lova att försöka lösa det till imorn.

Har hämtat ut hundkojan idag på posten, den var jätte fin (i nylon). Köpt lite köttfärs och afil och annat bra för valpmage (och beas mage också så klart).

Nu ska jag se på fortsättningen på miniserien "stormvarning 7" tror jag den hette.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0